Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Beyoncé's neuscorrectie



Hoi allemaal! 

Even een snel artikeltje tussendoor over Beyoncé, waar ik best wel vaak naar luister/kijk. Ze staat heel zelfverzekerd op het podium, danst heel goed, schrijft hele krachtige en mooie liedjes en zingt ook nog eens prachtig. Ik vind dat ze echt durft haarzelf te zijn en daar trots op durft te zijn. Nou ja, dat vond ik, eigenlijk. Want ze heeft een neuscorrectie gehad… Het is Ik vind het echt lelijk! Ik ga jullie wat voor- en na-foto’s laten zien, omdat het mij opviel dat eigenlijk niet heel veel mensen weten dat zij een neusoperatie heeft gehad.

 

Voor sommigen is dit misschien heel oud nieuws, maar begin dit jaar kon je haar voor het eerste met haar ‘nieuwe’ neus zien. Ik ontdekte het toen ik in februari 2013 deze video op Youtube aan het kijken was van een optreden van haar:


(voor als je het filmpje niet kunt zien de link: https://www.youtube.com/watch?v=jEk5x4dz2l8)



En toen je haar gezicht in dit filmpje voor het eerst kon zien schrok ik echt. Want wat was er met haar mooie neus gebeurd? Echt serieus, ze had een mooie neus, echt eentje die ik ook wel zou willen: 



Mooie neus, toch? :)











Alles wat er van over was gebleven was dit lelijke Michael Jackson-achtige stompje (vergelijk ze maar): 







 
Hier is een before-and-after-foto:

















Before                        After



Wat vinden jullie ervan? Lelijk toch? Kijk, bij elke andere beroemdheid had ik er helemaal geen aandacht aan geschonken, maar Beyoncé! Dat vond ik echt zo’n vrouw met pit en die voor zichzelf opkwam en niet hoefde te veranderen:





Ik had het gewoon echt niet van haar verwacht. Ik vertelde het toen ook aan een vriendin, die echt een fan van haar is en zij geloofde me echt niet. Ik moest haar echt tien foto’s en filmpjes laten zien tot ze het geloofde. Want zij had echt een 'perfecte' neus en ze had het ook echt niet van haar verwacht.

 
Maarja… ik vind haar muziek nog steeds leuk hoor en ik ga het nog steeds wel luisteren, maar ik vind het wel gewoon heel jammer van haar. Dat is wel een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik wilde het in ieder geval even aan jullie laten zien.

Wat vinden jullie van haar neuscorrectie?


Bronnen afbeeldingenBeyoncé oud, Beyoncé nieuw, Michael Jackson en Voor-na-foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten