Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

#P13-1: Tag: my best things



Bron afbeelding: WeHeartIt 

Ik wilde heel graag eens een tag doen, dus daarom doe ik the best things-tag. Deze is al op heel veel blogs geweest, maar het leek me toch leuk om hem nog te doen. Ik ga in korte tijd 2 tags doen, om te kijken of ik het leuk vind. Dit is ook gelijk deel 1 van Project 13: een tag.

 



Beste beautytip?
Naturel. Geen dikke lagen smeersel op je gezicht, zeker in de zomer niet! In de zomer vind ik dagcrème, zonnebrandcrème, wat (waterproof)mascara en soms wat lipgloss of lipbalsem op je lippen meer dan genoeg. Je hoeft je dan niet de hele tijd zorgen te maken over je make-up, dat gaat plakken en druipen. Verder: veel drinken en slapen, dan heb je geen wallen en ziet je huid er veel beter uit.

Beste eten?
Pizza quattro formaggi, pasta quattro formaggi, pasta pesto, croissantjes, chocolade, taart, zure matten, zelfgebakken dingen, aardbeien, ananas, ijs, chips… Ik kan echt niet kiezen! Soms heb ik heel veel zin in het ene, soms in het andere. Ik heb eigenlijk altijd wel zin in de laatste acht dingen.



                                              Bron afbeelding: WeHeartIt
  
Beste sport?
Met een beetje normaal weer hockey. Dat vind ik gewoon een hele leuke sport. Je kunt het voor kakkers vinden, maar eigenlijk is het juist best ruig. Maar op dit moment vind ik windsurfen en zwemmen het leukst. Het is nu echt veel te heet om te hockeyen. Dat zijn eigenlijk ook de enige twee ‘sporten’ die ik nu doe: voor de rest vind ik het veel te warm. Oké, past eigenlijk niet zo goed bij elkaar: hockeybitch en surfersbabe, vind je wel? Nou ja, het is wel zo :-).

 Bron afbeelding: WeHeartIt

Beste kleding?
Shortjes! Ik vind het heerlijk om lekker met blote benen te lopen. Ik ben ook altijd een van de eersten van de school die in korte broeken loopt en de laatste die daar weer mee stopt :). In de winter draag ik eigenlijk vooral jeans. De laatste dagen heb ik trouwens vooral een jumpsuit met bloemetjes gedragen die ik al 2 jaar heb. Ik had helemaal geen zin om me uitgebreid aan te kleden, en hij is heerlijk luchtig. Ik wil ook weer wat leuke jurkjes kopen. Vroeger droeg ik de hele zomer door alleen maar jurkjes, maar ik heb een beetje een stoerdere kledingstijl gekregen, met gaten, legergroen, studs enzo. Maar jurkjes zijn wel heel fijn en luchtig, dus ik wil weer een mooie hebben.

                                              Bron afbeelding: WeHeartIt

Beste vrienden?
Dat zijn twee vriendinnen. Ik ken ze al sinds de crèche en nu zit ik op een andere school dan zijn, maar toch blijven we beste vriendinnen. Bij hen kan ik gewoon heel gek doen, dat doen zij ook en moet ik gewoon altijd lachen.

Beste leesvoer?
De laatste tijd lees ik vooral tijdschriften en blogs, véééél blogs. Vroeger las ik echt heel veel boeken, ik had bijna het hele kinderdeel van de bibliotheek uitgelezen. Ik had begin groep zes ook alle Harry Potter-boeken al uit en was toen helemaal geïnteresseerd in tienermoeders en anorexia. Nu lees ik iets minder boeken, ik lees vooral veel blogs, zoals ik al zei. Misschien ga ik deze vakantie weer wat meer lezen, we zullen zien.

                                                Bron afbeelding: WeHeartIt

Beste muziek?
Ik luister eigenlijk vooral popmuziek. Niet heel origineel, maarja… Ik hou van Beyoncé, Emeli Sandé en nog veel meer.

                                      Bron afbeelding: WeHeartIt

Beste geluid?
De vogeltjes die fluiten :). Ook hou ik van het geluid van golfen (van de zee/het meer) en het geluid van een hockeystick die tegen de bal tikt :). Maar vooral de regen. Ik vind het geluid van de regen echt heel erg gezellig! Ik heb wel eens een blogje zitten typen met een koptelefoon met het geluid van regen erop. Ga eens naar deze site: http://www.rainymood.com/. Regen is gewoon heel knus om te luisteren als je binnen zit. Heel gezellig. Regen maakt alles beter. Behalve als je buiten bent :).

Bron afbeelding: WeHeartIt

Beste accessoire?
Lange kettingen, denk ik. Lange kettingen met een dier, sleutel of iets anders eraan. Dat maakt niet zoveel uit. En dan niet zilver of goud het liefst, maar ‘oud/donker goud.’ Ik weet niet zo goed hoe je dat noemt. Een beetje een ketting zoals de foto van hierboven. Maar lange kettingen passen gewoon bijna overal bij en met eentje ziet je outfit er meteen een stuk leuker uit. 

                                               Bron afbeelding: WeHeartIt
                          
Beste gadgets?
Mijn laptop. Is dat een gadget? Nou, als dat er een is: mijn laptop. Het is een laptop die ik nu drie jaar heb en ik weet nu echt precies hoe hij werkt enzo, ik zit niet meer zo van: waar moet ik op klikken als ik dat wil, waar als ik dat wil? We kennen elkaar gewoon door en door :P. Nee hoor, maar ik doe er wel heel veel op. Ik zit niet zo heel vaak op mijn mobiel, hij is de helft van de tijd kwijt of niet opgeladen of vergeten. Als ik dan eens op WhatsApp zit dan zeggen mensen ook: ‘Heey, je bent er! Wat leuk!’ En dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, want als je er dag en nacht op zit is het: ‘Ooh, je bent er. Zoals altijd. Niet heel bijzonder.’ En over gadgets gesproken: ik ga zo kijken of ze de onderwatercamera voor vier euro nog hebben bij de Blokker voor de vakantie. Ik zag op Lifesplash dat ze daar een hadden. Collect your moments! Supercool toch?

Beste uitvinding?
Contactlenzen! Oké, iedereen zegt hier internet, maar ik zeg contactlenzen. Op de basisschool kreeg ik namelijk te horen dat ik een bril moest. Dat vond ik echt verschrikkelijk! Ik koos een hele lelijke uit (ik weet ook niet meer waarom precies). Het was een ronde met bloemetjes van Oilily. Elke morgen moest ik hem op en dan stopte ik op een paadje waar ik over moest en deed hem elke morgen af, ik vond hem verschrikkelijk: ik haatte de bril. In de eerste klas mocht ik gelukkig contactlenzen, daar was ik zoooo blij mee :). Nu draag ik nog steeds iedere dag contactlenzen: echt de beste uitvinding, vind ik.

                                   Bron afbeelding: WeHeartIt

Best things in life?
Lachen, sowieso. Ik lach heel veel, en doe altijd gek. Lachen is gezellig, leuk en gezond. Je kunt alles aan met een lach :-)! Daarom heet deze site ook laugh, love, live: Als je lacht en houdt van alle mensen en dingen om je heen, dan leef je.


Ik vond deze tag heel leuk om te doen! Vonden jullie het ook leuk om iets meer over mij te weten te komen?

Wat vind jij het beste ding van alle dingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten