Pagina's

dinsdag 3 september 2013

#P13-12: Back To School-filmpjes



                                                             Bron afbeelding: WeHeartIt

Heey allemaal!

Moeten jullie alweer naar school? Ik moest vorige week donderdag weer :(. Ik heb echt geen zin in proefwerken, lange dagen en huiswerk... Maar ja, er zijn toch wel leuke dingen aan het nieuwe schooljaar: Ik heb heel veel Back To School-video's bekeken en een paar voor jullie verzameld! Dit is ook gelijk deel 12 van Project 13, in de catogorie Filmpjes/Plaatjes.

 


Fashion en beauty




Voor als je er na gym helemaal niet uitziet...




Een ‘snelle’ look & outfit. (Sorry, alweer Macbarbie07, maar ik ben gewoon fan van haar :))





Een look & een outfit & een kleine DIY.






5 haarstijlen voor school, ik vind ze echt superleuk! Alleen die van vrijdag is niet echt iets voor mij, maar ik vind hem wel heel erg grappig!






Een leuke look voor school



Dingen die je nodig hebt



Allemaal leuke dingetjes voor school






Deze give-away is al gesloten, maar ik wilde jullie deze toch even laten zien, dan kunnen jullie er inspiratie uithalen en ik vind deze tweeling, Brooklyn & Bailey echt heel leuk!








Een what’s in my school bag, om inspiratie uit op te halen.



Do It Yourself


Hele leuke tips om je collegeblokken te pimpen, vooral met het schoolbord en de tekst vind ik heel erg leuk!






En nog meer ideeën om schriften en mappen te pimpen.





Dit zijn tips om je kluisje te pimpen en ik weet dat de meesten van jullie vast niet zo'n grote locker hebben :(, maar ze zijn meestal wel magnetisch, dus dat leuke schoolbordje kan je bijvoorbeeld wel maken.



Tips


Een filmpje met allemaal vragen over school die worden beantwoord. Soms een beetje rare vragen, maar wel grappig :).





Handige studie- en organisatietips, want er moet natuurlijk ook geleerd worden…



Ik hoop dat jullie dit leuke filmpjes vonden en er inspiratie uit hebben kunnen halen… Tot snel!

Wat is jullie Backtoschool-tip?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten