Pagina's

maandag 9 september 2013

This or that-tag

                                              Bron afbeelding: WeHeartIt

Ik heb een tag voor jullie. Het is een hele oude tag eigenlijk en mensen die in 2010 al veel blogs volgden hebben hem vast al veel te vaak gezien, maar ik volgde toen nog geen blogs, dus ik ga hem nog gewoon doen: de This or that-tag! Je moet dan steeds uit twee dingen kiezen (die staan dikgedrukt). Eigenlijk hoeft er geen uitleg bij, maar dat vind ik toch wel leuk.

 


Fashion 

Spijkerbroek of Joggingspak
’s Winters draag ik bijna alleen maar spijkerbroeken en met joggingbroeken kan je toch niet naar school ofzo?

Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen vind ik veel lekkerder zitten. Dan liever een vestje erover. Maar truitjes met lange mouwen vind ik wel weer fijn... :)

Jurken
of rokken
Die hoef je niet te combineren: veel makkelijker dus.

                                     Bron afbeelding: WeHeartIt

Streepjes of ruitjes
Streepjes! Ruit vind ik veel te ouderwets…

Teenslippers of sandalen
Teenslippers, die draag ik gewoon de hele zomer, maar ik vind van die gladiatorsandaaltjes ook heel erg leuk.

Sjaals of hoeden
Hoeden: sjaals staan vaak een beetje sullig. Eigenlijk droeg ik nooit hoeden, maar laatst heb ik een enorme strandhoed gekocht en hij is heel leuk! Kleine hoedjes vind ik minder leuk. Maar sjaals betekent kou en hoeden zon, dus kom op :-)!

Oorknopjes of oorhangers
Ik draag de laatste tijd bijna geen oorbellen meer, maar dan denk ik toch knopjes, ik draag liever een opvallende ketting erbij dan.

Kettingen
of armbanden
Kettingen! Ik hou van lange kettingen, ze maken je outfit veel bijzonderder. Maar ik heb de laatste tijd ook wel veel armbandjes om, die ik heb gekregen van vriendinnen als ze op vakantie zijn geweest.

Hakken of platte schoenen
Platte schoenen, ik kan nog niet eens op hakken lopen :-).

Cowboylaarzen of paardrij-laarzen
Ik vind het allebei niet super, maar dan maar de cowboylaarzen…

Jasje of vest
Jasje staat iets minder jogging-achtig. Een jasje maakt je outfit meer af en een vest is juist: ik had geen zin om me aan te kleden.

                                           Bron afbeelding: WeHeartIt

Make-up

Blush of Bronzer
Ik heb een heel erge natuurlijke blush, dus dat staat raar als ik daar gelijk blush over aanbreng. Dus dan maar bronzer.

Lipgloss
of lipstick
Lipgloss. Ik vind lipstick meer iets voor oudere meisjes/dames.

Eyeliner of mascara
Mascara zonder eyeliner is wel mooi, maar andersom niet echt vind ik, dus mascara.

Foundation of concealer
Tja, ik weet eigenlijk niet waarom.

Neutraal of kleur
Ik houd iets meer van naturele looks, daar ben je ook veel korter mee bezig :P.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Maar ik gebruik het beide niet veel.

Kwasten of sponsjes
Die voelen zo lekker zacht op je huid :-).

                                            Bron afbeelding: WeHeartIt

Nagels

OPI of China Glaze
Ik heb beide merken nagellak niet…

Lang of kort
Oeh, ik hou echt niet van die kluifjes van afgebeten nagels... Maar ik vind puntige nagels ook niet mooi, lang en een beetje rond vind ik mooi.

Gelnagels of natuurlijk
Ik heb nog nooit gelnagels gehad, maar het lijkt me wel echt heel cool.

                               Bron afbeelding: WeHeartIt

Felgekleurd of donker
Een leuk zomers kleurtje! Ik draag echt nooit donkere nagellak...

Met nailart of zonder nailart
Ik vind het heel leuk met, maar ik ben er echt niet goed in en vind het veel te lang duren, dus dan maar lekker makkelijk zonder :-).


                                            Bron afbeelding: WeHeartIt
Body

Parfum of Bodyspray
Iets minder zwaar. Ik wil heel graag een bodymist van Blond Amsterdam!

Lotion of body butter
Body butter ruikt meestal zo lekker!

Douchegel of zeep
Dat gebruik ik eigenlijk ook alleen maar.

Lush of andere merken
Andere merken: ik vind Lush veel te duur :-(. Het lijkt me wel een heel fijn merk, maar andere merken zijn veel goedkoper en bijna even goed.

                                          Bron afbeelding: WeHeartIt
Haar
Krullend of stijl
Kan allebei heel mooi zijn, maar ook allebei heel lelijk!

Knot of paardenstaart

Zelfde verhaal als de vorige.

Schuifspeldjes of clipjes

Die zijn iets mooier, maar clipjes blijven misschien wel beter zitten.

Haarlak of gel

Ik gebruik geen gel…
 

Lang of kort
Veel mooier! Lang, ik zou zelf ook wel enorm lang haar willen!

Licht of donker

Kan allebei heel mooi zijn! 


                                             Bron afbeelding: WeHeartIt
Lok of pony

Vind ik eigenlijk allebei niet zo mooi, maar die pony van het plaatje hierboven vind ik nog wel leuk.

Los of vast

Daar kon ik echt niet goed tussen kiezen, het kan allebei mooi zijn. Als je mooi, lang haar hebt, is los wel heel mooi. Maar in de zomer, als het heel heet is, vast haar.

                                     Bron afbeelding: WeHeartIt
Zomaar
Regen of zonneschijn
Duh... Maar bij het huiswerk maken misschien wel regen, dat klinkt gezellig en bij zonneschijn wil je de hele tijd naar buiten!

Zomer of winter

Maar te warm vind ik niet zo fijn en ik vind sneeuw en ijs wel leuk, maar alleen maar kou en nattigheid echt niet.

Herfst of Lente

Lente is gewoon het leukste seisoen! Niet te warm, niet te koud. En dan ben ik jarig...

                                   Bron afbeelding: WeHeartIt

Chocolade of vanille

I love chocolate... Vanille is zooo saai! Ik snap echt niet dat mensen bijvoorbeeld een vanille-ijsje nemen als er nog 50 andere smaken zijn, er zijn veel lekkerdere en spannende smaken :). Chocolade is bij ijsjes ook niet zo bijzonder, maar wel beter.

Westkust of oostkust (van Amerika)

Omdat ik gewoon zo graag naar New York wil :-). De westkust lijkt me ook heel leuk, maar misschien iets te heet: ik kan niet zo goed tegen hitte.


Dat was de tag alweer. Ik ben echt slecht in kiezen, en dat bleek bij het schrijven van dit ook wel weer... Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!


Chocolade of vanille?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten