Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Wanted: Shabbies


Shabbies: ken je ze al? Ik vind dit zulke leuke schoenen! Ze zijn comfortabel, van een goede kwaliteit en heel erg mooi (vind ik). 





Shabbies Amsterdam is en schoenenmerk ontworpen door Fred de la Bretoniere. Shabbies staan bekend als comfortabele, bijzondere schoenen van een goede kwaliteit







Er zijn heel veel verschillende soorten Shabbies. Dit zijn lage grijze Shabbies zonder bont. Deze vind ik heel erg leuk.






Bron afbeelding

Je hebt ook hoge Shabbies met een hakje, die je een beetje kan kreukelen, zoals deze.


Bron afbeelding




 




Shabbies heeft ook enkellaarsjes met hak, zoals hiernaast, maar dit vind ik wat minder leuk.







Bron afbeelding



 


Ook zijn er Shabbies met veters.











Bron afbeelding

 


En Shabbies met een veter eromheen. 









Bron afbeelding






Ook zijn er nog heel veel soorten lange Shabbies. 









Bron afbeelding



 
                                                           Bron afbeelding
Zoals je ziet zijn er heel veel verschillende soorten, voor iedereen wel wat leuks Deze wil ik heel graag: korte bruine laarsjes, met een platte zool en bont. Ik weet nog niet of ik ze binnenkort ga kopen, want ze zijn wel best wel duur (180 euro)… Maar ik vind ze echt super!




Dit is nog een leuke outfit met Shabbies:




Bron




Ik heb ook wat Shabbies op andere blogs gezien, zoals deze:

Dit is een filmpje van de schoenenstash van Vera Camilla, het 1e paar zijn Shabbies.

Dit zijn de superleuke shabbies van Anne Solveig.

En dit die van Lindsay Fallen.

En dit is een leuke outfit van Beautylab met Shabbies. (Al een beetje een oud artikeltje.)

En dit is een outfit van OurFavourites met Shabbies.


Wat vinden jullie van Shabbies?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten